Beste simyo-medewerker(s),
Sinds zaterdag ben ik afgesloten van het Simyo netwerk.(Hierdoor kan ik niet bellen/smsen, gebeld worden of op mobiel internet)
Ik kreeg deze e-mail op 1 sept:
Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je de Internetbundel Vaak beëindigd.
Je Internetbundel Vaak wordt per 31-08-2012 stopgezet.
Echter heb ik nooit iets aangevraagd of stopgezet.
Zouden jullie aub kunnen kijken wat er gaande is?
Alvast bedankt!
Mvg
+1
 Zouden jullie hier aub naar kunnen kijken?
Ik zit nu al 5 dagen zonder bereik en het begint nu toch wel problematisch te worden!
Ik zit nu al 5 dagen zonder bereik en het begint nu toch wel problematisch te worden!
Hoi Jesper,
Ik zag dat je in dit topic je probleem ook had aangekaart. Je aansluiting stond niet goed op het netwerk. Heb je inmiddels gecontroleerd of het werkt?
Groetjes,
Alex
Ik zag dat je in dit topic je probleem ook had aangekaart. Je aansluiting stond niet goed op het netwerk. Heb je inmiddels gecontroleerd of het werkt?
Groetjes,
Alex
+2
Beste Jasper,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heeft gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heeft gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.