Mijn zoon heeft op mijn naam een abonnement bij Simyo genomen.Hij heeft nummerbehoud aangevraagd, maar dit is afgewezen omdat het simnummer onjuist was.Hij kreeg hierover een mailtje en meteen de dag daarna een mailtje dat zn simkaart geactiveerd was:
"Bedankt voor het activeren van je simkaart! Vanaf nu kun je bellen en sms'en met je Simyo sim only abonnement. Plaats de simkaart in je toestel en gebruik onderstaande pincode om direct te kunnen bellen."
Hij ging er toen vanuit dat alles in orde was om zijn abonnement te kunnen gebruiken.
Er stond ook in dat hij contact moest opnemen met de klantenservice.
Dit heeft hij verschillende keren geprobeerd, maar hij werdt steeds heel lang in de wacht gezet en kreeg geen contact en
omdat hij het heel druk heeft met school heeft hij het na de vijfde poging opgegeven.
Nou kreeg hij gisteren ineens een bericht dat zn verbruik opgelopen is tot 245
Nu komt hij er achter dat z'n bundel nog niet geactiveerd is.
Ik wil deze 245 dan ook niet betalen wegens onduidelijkheid en het slechte bereik van de klantenservice.
m.v.g. Ruud
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Ruud13,
Allereerst onze excuses voor de mindere bereikbaarheid. Ik zie dat de aansluiting is afgesloten wegens hoogverbruik. Omdat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, maak je nog geen gebruik van het abonnement.
Ik begrijp dat de het vervelend is om te worden geconfronteerd met hoge kosten, maar we geven in de brief, email en op de website (tekst is o.a. te zien als je de simkaart activeert) dat we buiten de bundel tarieven hanteren als het telefoonnummer nog niet is ingegaan. We vragen daarom in de afwijzings email om contact met ons op te nemen. Hoewel contact krijgen wellicht lastig was kunnen we kosten in dit geval niet aanpassen. Het abonnement is nog niet ingegaan. Daarom wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin aangegeven of je het tijdelijke telefoonnummer wilt activeren als je definitieve nummer of dat we een nieuwe nummerbehoud aanvraag moeten indienen.
Groetjes,
Alex
Allereerst onze excuses voor de mindere bereikbaarheid. Ik zie dat de aansluiting is afgesloten wegens hoogverbruik. Omdat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, maak je nog geen gebruik van het abonnement.
Ik begrijp dat de het vervelend is om te worden geconfronteerd met hoge kosten, maar we geven in de brief, email en op de website (tekst is o.a. te zien als je de simkaart activeert) dat we buiten de bundel tarieven hanteren als het telefoonnummer nog niet is ingegaan. We vragen daarom in de afwijzings email om contact met ons op te nemen. Hoewel contact krijgen wellicht lastig was kunnen we kosten in dit geval niet aanpassen. Het abonnement is nog niet ingegaan. Daarom wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin aangegeven of je het tijdelijke telefoonnummer wilt activeren als je definitieve nummer of dat we een nieuwe nummerbehoud aanvraag moeten indienen.
Groetjes,
Alex
Mijn zoon heeft op mijn naam een abonnement bij Simyo genomen.Hij heeft nummerbehoud aangevraagd, maar dit is afgewezen omdat het simnummer onjuist was.Hij kreeg hierover een mailtje en meteen de dag daarna een mailtje dat zn simkaart geactiveerd was:
"Bedankt voor het activeren van je simkaart! Vanaf nu kun je bellen en sms'en met je Simyo sim only abonnement. Plaats de simkaart in je toestel en gebruik onderstaande pincode om direct te kunnen bellen."
Hij ging er toen vanuit dat alles in orde was om zijn abonnement te kunnen gebruiken.
Er stond ook in dat hij contact moest opnemen met de klantenservice.
Dit heeft hij verschillende keren geprobeerd, maar hij werdt steeds heel lang in de wacht gezet en kreeg geen contact en
omdat hij het heel druk heeft met school heeft hij het na de vijfde poging opgegeven.
Nou kreeg hij gisteren ineens een bericht dat zn verbruik opgelopen is tot 245
Nu komt hij er achter dat z'n bundel nog niet geactiveerd is.
Ik wil deze 245 dan ook niet betalen wegens onduidelijkheid en het slechte bereik van de klantenservice.
m.v.g. Ruud
Gelukkig is, na enkele mailtjes heen en weer, het bedrag van 245 komen te vervallen.
Na mijn reactie hierop is meteen de simkaart weer gedeblokkeerd het abonnement ingegaan.
Hulde voor deze oplossing en het zo snel weer omline zijn!
m.v.g. Ruud
Beste Ruud13,
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.