.

Vraag

Omzetting prepaid naar abonnement: wanneer?

  • 27 May 2012
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb vorige week donderdag 17 mei een abb. met nummerbheoud aangevraagd. ik had eerst prepaid van jullie. Maar nu kreeg ik de melding dat het banknr.niet overeen komt met de naam terwijl ik prepaid ook bij eenmalige incasso laat afschrijven op dit nummer. De rekening is een en/of rekening, en mijn naam staat daar wel degelijk op. Dit heb ik al meteen aangegeven.. Maar nu heb ik inmiddels mijn prepaidkaart leeg en kan dus niet meer bellen of smssen. Ik ben niet van plan weer met 10 euro op te waarderen. Wat nu? Dit vind ik echt heel vervelend.

hoor graag zsm van jullie.
cindy

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Cindy,

Als je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement, kun je altijd je beltegoed laten verrekenen met je factuur. Als je gebruik hebt gemaakt van een en/of rekening, willen we je vragen een email naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] te sturen met daarin een rekeningoverzicht waarop beide tenaamstellingen te zien zijn incl. het rekeningnummer. Vervolgens kan de financiële afdeling de bestelling na controle alsnog voortzetten.

Groetjes,

Alex

Reageer