Ik heb vorige week donderdag 17 mei een abb. met nummerbheoud aangevraagd. ik had eerst prepaid van jullie. Maar nu kreeg ik de melding dat het banknr.niet overeen komt met de naam terwijl ik prepaid ook bij eenmalige incasso laat afschrijven op dit nummer. De rekening is een en/of rekening, en mijn naam staat daar wel degelijk op. Dit heb ik al meteen aangegeven.. Maar nu heb ik inmiddels mijn prepaidkaart leeg en kan dus niet meer bellen of smssen. Ik ben niet van plan weer met 10 euro op te waarderen. Wat nu? Dit vind ik echt heel vervelend.
hoor graag zsm van jullie.
cindy
Hoi Cindy,
Als je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement, kun je altijd je beltegoed laten verrekenen met je factuur. Als je gebruik hebt gemaakt van een en/of rekening, willen we je vragen een email naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] te sturen met daarin een rekeningoverzicht waarop beide tenaamstellingen te zien zijn incl. het rekeningnummer. Vervolgens kan de financiƫle afdeling de bestelling na controle alsnog voortzetten.
Groetjes,
Alex
Als je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement, kun je altijd je beltegoed laten verrekenen met je factuur. Als je gebruik hebt gemaakt van een en/of rekening, willen we je vragen een email naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] te sturen met daarin een rekeningoverzicht waarop beide tenaamstellingen te zien zijn incl. het rekeningnummer. Vervolgens kan de financiƫle afdeling de bestelling na controle alsnog voortzetten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.