.

Beantwoord

Omzetten naar zakelijk abonnement?

  • 8 January 2013
  • 7 reacties
  • 1536 Bekeken

Ik wil mijn particuliere abonnement omzetten zodat ik het zakelijk kan gebruiken. Als ik mijn gegevens wil wijzigen is er echter geen ruimte voor een bedrijfsnaam. Hoe kan ik dit regelen?
icon

Beste antwoord door Wayne 15 January 2013, 16:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Dat wil ik ook graag weten, er wordt op de klanten service FAQ wel geschreven dat je van een zakelijke rekening kan laten incasseren, maar niet hoe je aangeeft dat het zakelijk is.
Mooi dat Simyo beweerd dat er op het forum binnen 1 dag gereageerd word: http://www.simyo.nl/service
Jammer dat het niet waar gemaakt wordt vermeld er dan niet bij dat het binnen 1 dag is, maar gewoon zo snel mogelijk.
hiermee worden verwachtingen gecreëerd die niet waar gemaakt  worden.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Kaatjes,

Het is bij Simyo niet mogelijk om de tenaamstelling te wijzigen. De bankrekening kan gewijzigd worden via Mijn Simyo, tabblad selfservice. Indien je de optie rekeningnummer wijzigen aanklikt kan je het bankrekeningnummer wijzigen.
Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik een nieuw contract met nummerbehoud moest aanvragen op naam van de BV (ondanks dat ik privé ook bij SimYo zit). Dit blijkt echter niet mogelijk, er is nergens een bedrijfsnaam in te vullen dus gaat de tenaamstelling van de facturen zo ook niet goed.
Graag een goed advies van de klantenservice gewenst hoe dit nu te regelen is, dt moet toch niet zo moeilijk zijn (overname contract met ander incassonummer)....!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RBZ,

Hiervoor moetje het volgende doen:

Voer bij stap 2 bij achternaam de naam van het bedrijf in. Wanneer je stap 1, 2 en 3 hebt doorlopen, kom je bij de betaalgegevens. Je kunt dan de rekeninggegevens opgeven. Je kunt dan aangeven op wiens naam de rekening staat. Je kunt dan ook kiezen voor de optie 'Mijn bedrijf'. Vervolgens kun je de naam van het bedrijf opgeven.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Het is niet gelukt zonder hulp van het zeeeeeeer slecht bereikbare klantcontactcentre.
Het probleem is dat je bij nummerbehoud niet kunt aangeven dat je van SimYo overstapt.
De helpdesk adviseerde om KPN aan te geven. Het nummerbehoud zou dan afgewezen worden en dan kan ik een mail sturen en regelen ze het nummerbehoud handmatig. Dit is nu geregeld en nu hopen dat het goed gaat.
Waarom is het toch allemaal zo moeilijk......
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RBZ,

Ik vrees dat je niet helemaal goed geïnformeerd bent door de klantenservice. Waarvoor excuses. Het is niet mogelijk om van een Simyo abonnement naar een ander Simyo abonnement over te stappen.

Uit je vraag in dit topic kon ik niet opmaken dat je al een abonnement had. Je kunt gewoon je rekeningnummer wijzigen op je al bestaande aansluiting. Je kunt dus de zakelijke rekening opgeven. De tenaamstelling van de abonnementshouder kun je echter niet wijzigen.

Ik raad je in ieder geval aan om het niet pakket niet te gebruiken. M.a.w. de simkaart niet te activeren. Dan zal het abonnement ook niet ingaan en worden er ook geen aansluitkosten in rekening gebracht.

Groetjes,

Alex

Reageer