.

Beantwoord

Omzetten bundel

  • 2 June 2013
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

Beste simyo
Op dit moment heb ik een sim only abonement lopen bij jullie met 300 belminuten/sms, dit abonement is maandelijks opzegbaar.Ik wil naar een jaarlijks abonement toe met internet, ik heb begrepen dat ik de bundels maandelijks dan kan aanpassen, maar als ik van een hoge bundel naar een lagere bundel ga dus van bijvoorbeeld 500 mb naar 200 mb, is dit dan kosteloos?
Wanneer je internet gebruik wordt dat dan afgerond naar zoveel kb, netzoals belminuten worden afgerond op hele belminuten??
bijvoorbaat dank voor de reactie
icon

Beste antwoord door MartijnR 3 June 2013, 11:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste johjoh94,

Je kunt met een jaarabonnement maandelijks zonder kosten je bundel verlagen of verhogen.

Simyo rekent en rond af per kilobyte. En inderdaad de belminuten worden per minuut naar boven afgerond.
Badge +8
Beste simyo
Op dit moment heb ik een sim only abonement lopen bij jullie met 300 belminuten/sms, dit abonement is maandelijks opzegbaar.Ik wil naar een jaarlijks abonement toe met internet, ik heb begrepen dat ik de bundels maandelijks dan kan aanpassen, maar als ik van een hoge bundel naar een lagere bundel ga dus van bijvoorbeeld 500 mb naar 200 mb, is dit dan kosteloos?
Wanneer je internet gebruik wordt dat dan afgerond naar zoveel kb, netzoals belminuten worden afgerond op hele belminuten??
bijvoorbaat dank voor de reactie


Hoi johjoh94,

Welkom op het forum!

Je hebt je antwoord al van Martijn® gekregen. Dankjewel, Martijn :)

Je kunt je bundels 1x per maand kosteloos wijzigen. Doe je dit voor de 25ste van de maand, dan gaat je wijziging op de eerste van de volgende maand in.
Internet gaat per kb. Belminuten worden naar boven afgerond.

Groetjes,
Charlene

Reageer