.

Beantwoord

Nummerbehoud + Opzeggen buiten 2 maanden termijn

  • 15 September 2014
  • 1 reactie
  • 333 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag overstappen naar Hi. Ik ben zeer tevreden over jullie, maar ik zit in mijn abonnementskosten bijna net zo hoog als ik een 35 euro abonnement neem bij Hi in combinatie met een telefoon. Aangezien ik mijn oog heb laten vallen op een iphone 6. Is dit goedkoper dan waneer ik hem los koop met het huidige sim only abonnement van simyo.

Maar goed, ik zit nog tot december vast aan jullie. En kan dus in oktober opzeggen. Maar de iphone is 26 september leverbaar. Hoe dit op te lossen? Kan ik de laatste 3 maanden van mijn abonnement gewoon in 1x aftikken. En wat moet ik dan betalen? Het abonnement waar ik mee ben gestart vorig jaar? Iets van 11 euro per maand x 3. Ik zit inmiddels hoger omdat ik ook 4G heb geactiveerd. Of hoef ik alleen 3 x de kosten van 100 minuten te betalen? Dus de basis? Of kan ik 1 maand afbetalen dat mijn abonnement een maand korter duurt?



En hoe zit dit dan met nummer behoud, kan ik gewoon bij een Hi een abonnement afsluiten en de rest gaat dan van zelf?

Groeten Marthijn
icon

Beste antwoord door Naomi 16 September 2014, 10:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi marthijn, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Abonnementen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)

Heel jammer dat je gaat overstappen. Wel super om te horen dat je tevreden bent over ons 🙂 Qua kosten kom je goedkoper uit wanneer je je internetbundel verhoogt. Je hebt namelijk soms hogere factuurkosten door internetverbruik buiten je bundel. Ik begrijp dat je graag een iPhone 6 wilt in combinatie met een abonnement. Tja in de Telefoonshop van Simyo bieden wij alleen goedkope toestellen aan 😮

Ik zie dat je jaarabonnement loopt tot 20 december. Als je afkoopt, dan betaal je je abonnementskosten van de resterende maanden in één keer. Je afkoopsom wordt berekend aan de hand van je beginbundels. Bij je abonnementsstart had je de Belbundel 100 en de Internetbundel 500 voor 10 euro per maand. Het precieze bedrag zal de afdeling Backoffice voor je uitrekenen. Ga je akkoord met je afkoopsom, dan kan je nummerbehoud aanvragen.

Geef je even door of je het zeker weet? Ik ga er dan voor zorgen dat de afdeling Backoffice je e-mailt met je afkoopsom, hierop kan je een goedkeuring geven.

Ik hoor graag van je 🙂

Reageer