.

Beantwoord

Nummer behouden

  • 7 April 2013
  • 6 reacties
  • 425 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Beste Simyo,

Ik ga voor onbepaalde tijd naar het buitenland, maar wil wel erg graag mijn huidige nummer behouden. Daarom zou ik graag mijn huidige nummer/simkaart omzetten naar een prepaid variant.  Hoe kan ik dit aanvragen?

Bij voorbaat dank!

Milan
icon

Beste antwoord door MartijnR 7 April 2013, 09:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Kijk hier eens: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-abonnement-naar-simyo-prepaid-3330/
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Milan,

Zou je kunnen laten weten of de procedure om over te stappen naar Simyo prepaid duidelijk is?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Manisha
Badge
Bedankt voor jullie hulp. Ik loop tegen het volgende aan: Als ik opzeg voor het abonnement kan dat nu per 1 mei, terwijl als ik mijn nummer wil behouden (en over wil stappen naar prepaid) ik het abonnement aan dien te houden tot 9 mei (en dus een volledige extra maand moet betalen). Kan de tweede situatie, en dus een extra maand kosten, omzeild worden?

Nogmaals dank
Badge +1
Hoi Milan,

Je kunt je abonnement opzeggen en nummerbehoud aanvragen voor 1 mei. Hiermee hoef je geen abonnementskosten te betalen tot 9 mei.
Badge
Hi Esma,

Kan je me uitleggen hoe?

Bedankt alvast!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi milan,

Als je de nieuwe prepaid bestelling hebt gedaan, kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Het telefoonnummer wordt dan normaal gesproken binnen 5 werkdagen over gezet naar de prepaid aansluiting. Wil je het nummer graag per 1 mei laten over zetten, stuur dan even een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] nadat je de bestelling hebt gedaan. Dan passen ze de datum voor je aan.

Groetjes,

Alex

Reageer