.

Beantwoord

Nieuwe simyo bundelprijzen tijdens m'n jaarabo

  • 2 May 2014
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

Badge
Momenteel is mijn jaarabbo afgelopen en profiteer ik nu van dezelfde prijzen als van mijn jaar abbo.
nu lees ik dat dat bellen goedkoper word en natuurlijk pas ik mijn abbo hier op aan, echter ben ik dan weer verplicht
om een jaarabbo bij jullie af te sluiten? 
icon

Beste antwoord door Ernst 5 May 2014, 11:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Je kunt je huidige abonnement behouden zodat je ten alle tijden kunt opzeggen (iedere maand). Of je zou ook over kunnen stappen op een maand abonnement (veelal duurder).
Kies je ervoor om een nieuw (eventueel voordeliger) jaar abonnement aan te gaan dan ga je opnieuw een jaar contract aan, maar ben je veelal wel per maand qua kosten voordeliger uit.

Zie ook voor meer informatie dit en dit persbericht.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi merlin1201,

Wat pacorob geeft als antwoord klopt (waarvoor dank!) als je geen jaarcontract hebt. Als je deze wél hebt, zoals jij, kun je gewoon wijzigen zoals je gewend bent, maar dan naar de nieuwe prijs. Je zit dan niet nog een jaar extra vast.

Is het zo duidelijk voor je?
Badge
Mijn jaar abbo is inmiddels afgelopen en behoud ik de prijzen die gelden als zijnde mijn jaar abbo, echter met dat verschil dat ik deze ten alle tijden kan aanpassen of stoppen. Ik wil nu wel naar die nieuwe prijzen maar daar geen jaar aan vast zitten.
Reputatie 5
Badge +11
Hi merlin1201,

De nieuwe prijzen gelden voor een jaarcontract. Je zal er dus wel een jaar 'aan vast zitten'. Met dien verstande dat je wel elke maand je bundels kunt aanpassen natuurlijk.

Reageer