.

Beantwoord

Nieuwe klant 100min/sms bestaand 50min/sms

  • 25 November 2013
  • 1 reactie
  • 511 Bekeken

Ik wil mijn huidig abb. verlengen voor 1 jaar. Voor €3,- krijg ik daarvoor 50sms/min. Maar als nieuwe klant krijg ik 100sms/min.
Een bestaande klant is dus in het nadeel waarom is dit. Ik kan dus beter mijn abb. opzeggen en in zee gaan met Ben of Tele2. Want daar krijg ik wel weer 100sms/min als nieuwe klant.
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 14:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Ik wil mijn huidig abb. verlengen voor 1 jaar. Voor €3,- krijg ik daarvoor 50sms/min. Maar als nieuwe klant krijg ik 100sms/min.
Een bestaande klant is dus in het nadeel waarom is dit. Ik kan dus beter mijn abb. opzeggen en in zee gaan met Ben of Tele2. Want daar krijg ik wel weer 100sms/min als nieuwe klant.


Hoi Vanwilfred,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je nog gebruikt maakt van een oude bundel die wij niet meer aanbieden. Het is mogelijk om je bundel te naar een Simyo 100 min/sms bundel voor €3,- (dit is de prijs voor een jaar abonnement). De Simyo 100 min/sms voor een maandelijks opzegbaar abonnement kost €5,- per maand. Het wijzigen van je bundel dien je te doen via je persoonlijke pagina.

Reageer