.

Beantwoord

Nieuwe bundels, betekent dat voor mij een prijsverhoging?

  • 10 January 2015
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ruim een jaar geleden heb ik voor 7 Euro een goedkoop abonnement gekocht voor 200 MB internet. De prijs is inmiddels 1 Euro verhoogd en wordt volgende maand weer een Euro verhoogd. Onder het mom van "trouwe klanten belonen" wordt de prijs steeds verder verhoogd. Ik kan voor slechts 1 Euro meer naar 500 MB overstappen, maar dat heb ik helemaal niet nodig. Jammer. Lijkt stiekem KPN wel...
icon

Beste antwoord door Groentjuh 10 January 2015, 12:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi Ardt,

Welkom op het Forum.

Heb na het lezen van je bericht gekeken maar 200MB bij sim only  is €6,-
500 MB is €7,-

Dit geldt wel voor een contractduur van een jaar. Bij die van een maand liggen de tarieven anders. 

Maar omdat ik niet van Simyo ben laat ik het verder over aan de kenners :)

Groet Ray 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Zolang je niets verandert aan je bundels, veranderd er niets aan je abonnement. Ook de abonnementskosten blijven hetzelfde! Zo heb ik zelf nog een 50 minuten bundel van 3,95 - 1 = 2,95 euro en 1024MB (1GB) databundel van 9,95 euro/maand. (totaal: 12,94 euro/maand)

Zolang ik dus niet verander blijf ik dat behouden! Hetzelfde geldt voor alle klanten. Ja, prijzen gaan omhoog, maar voor bestaande klanten zijn die prijsverhogingen optioneel.

Zolang het aanbod voor mij niet beter wordt, verander ik niet van bundels en blijft alles zoals het is! Ook bij het aflopen van een jaarabonnement kun je blijven behouden wat je hebt. Ook een jaarabonnement stopt niet na dat jaar! Het enige dat veranderd aan een jaarabonnement is dat je elke maand kan opzeggen. Prijzen, aantal MBs, minuten en SMSen blijven hetzelfde.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ardt,

Welkom op ons forum. Leuk dat je je vraag hier stelt.:)

Hebben de antwoorden van Raytje en Groentjuh je al verder geholpen? Ik ben je gegevens even ingedoken, en zie dat je vanaf het begin €8,- betaald voor allebei de bundels. En zolang jij dat niet wil veranderen gebeurt het ook niet;)

Zijn je vragen zo beantwoord?

@Raytje en Groentjuh dank voor meedenken:)

Reageer