.

Beantwoord

Nieuw abonnement - zonder te bellen, 84 minuten verbruikt

  • 14 May 2014
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Gisteren heb ik mijn simkaart geactiveerd met een nieuw abonnement en zojuist heb ik deze simkaart in mijn toestel geplaatst, precies volgens jullie instructies ivm nummerbehoud. 
Ik heb een bundel van 200 minuten, en 1000mb data. Nu zie ik dat zonder gebeld te hebben met deze simkaart nog maar 116 minuten heb staan voor de rest van deze maand.

Graag jullie reactie en oplossing! 

Bvd!

Wesley Eekman
icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 May 2014, 12:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bundel lopen altijd van de eerst tot de laatste van de maand bij Simyo. Dat is echter niet mogelijk als je pas de 13de van de maand klant wordt van Simyo. Om dan toch je bundels van de eerste tot de laatste van de maand te laten lopen is de eerste bundel afwijkend. Mei heeft 31 dagen, waarvan jij 13 dagen nog geen klant was.
Deze eerste bundel is doordat jij er nog maar 18 dagen gebruik van kan maken kleiner.
200 minuten hele bundel / 31 dagen van de maand * 18 dagen, die jij hem kan gebruiken. = 116 minuten.

Natuurlijk geld dit ook voor de andere bundels en ook de prijs is lager. Hoe het allemaal op je factuur verschijnt staat hier uitgelegd.
Hoi Wesley, ik zie net je verhaal. Ik had soortgelijke vraag over beltegoed, heb nu de oplossing gekregen. Maar andere vraag, heb jij nog iets aan de instellingen in je telefoontoestel veranderd toen je nieuwe simkaart in je telefoontoestel gedaan hebt??
Ik kan op mobiel namelijk (behalve WIFI thuis) niet internetten/whats-appen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wess, welkom bij Simyo en op het Forum!

Is het antwoord van Groentjuh duidelijk voor je? Het klopt namelijk helemaal. (Waarvoor dank!)

edith.rob, jij hebt je 2e vraag ook in dit topic gesteld. Daar heb ik hem beantwoord voor je.

Reageer