.

Beantwoord

nieuw Abonnement

  • 2 November 2012
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Hallo,
Mijn Dochter en ik bellen al tijden met Simyo, nu wil mijn man een abonnement hebben bij simyo, maar hij kan niet internetbankieren.
ik had een abonnement afgesloten en mijn bankrekening gebruikt, maar dat is afgewezen, waarschijnlijk omdat mijn rekening niet op zijn achternaam staat, maar op mijn meisjesnaam.
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat hij toch een abonnement krijgt, op zijn naam, omdat hij ook nummerbehoud wil hebben.
en in december loopt zijn contract af, dus moet er nu wel iets gedaan worden.

graag hoor ik van jullie wat de mogelijkheden zijn, mijn dochter kan wel internetbankieren , en heeft de zelfde achternaam, kan het dan daarmee? en kan ik dan later de bankrekening veranderen naar die van mij.

hoop snel antwoord te krijgen op mijn vragen.

alvast vriendelijk bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex 7 November 2012, 11:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum heksenwiel,

De tenaamstelling van de contractant moet overeenkomen met de tenaamstelling van de rekeninghouder. Ik raad je aan om het abonnement op jouw naam te zetten en jouw rekening te gebruiken. Je kunt achteraf het rekeningnummer via je persoonlijke pagina aanpassen.

Groetjes,

Alex

Reageer