.

Beantwoord

Na verlenging ineens geen internetbundel. Hoe kan dit?

  • 28 July 2016
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

gisteravond bundel aangepast (groter) en 4G genomen. krijg even later het sms bericht dat ik geen internetbundel heb en nu buiten de bundel moet betalen.
Niet tof
wat gaat er mis
Groet Frank
icon

Beste antwoord door Angela 29 July 2016, 11:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Heb je deze stappen gevolgd?: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wanneer-gaat-mijn-aanvullende-internetbundel-69
Reputatie 7
Badge +10
Hoi frank kalshoven1,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is zeker niet tof en al helemaal niet de bedoeling!

Ik heb gelijk met je meegekeken waar het precies misgaat. En ik heb goed nieuws! Het gaat namelijk niet mis 🙂 Jouw nieuwe bundels staan netjes ingepland om aangepast te worden op 1 augustus.

Wat ik wel zie, is dat je deze maand over je bundel heen bent. Waarschijnlijk heb je dit bericht gekregen net nadat je hebt gekozen voor een verlenging. Je hebt 500MB bijgekocht voor deze maand. Je hoeft dus niet bang te zijn voor extra kosten.

Maakt dit het wat duidelijker?

@RicoK, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer