.

Beantwoord

Mogelijkheid bundel wijzigen tijdens jaar

  • 2 January 2015
  • 9 reacties
  • 172 Bekeken

Badge
.................
icon

Beste antwoord door Naomi 3 January 2015, 14:48

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Of Laubob heeft zich bedacht of er is iets misgegaan....;)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Laubob,

Net als RicoK vraag ik mij af of er iets is misgegaan. We zien als bericht alleen:
.................


Laat je het weten of je toch een vraag hebt? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Vermoedelijk is het een test om te zien of de . toets nog goed werkt. Ik heb ookkkkk regelmatig last van bibbbbberende ttttoetsen. Het begint meestal als de whiskyfles half leeg issss.
Reputatie 4
Badge +8
Bij mij is die whiskyfles meestal half vol......... ....... ............... ...... .... ..........
Reputatie 7
Aan het eind van de avond niet meer hoor.......:p.
Reputatie 4
Badge +8
Gnagnagna!!! zuperd!!! lololol:D:D:D
Reputatie 7
Badge +9
Het mysterie is opgelost. Laubob is een gepensioneerde radiotelegrafist die per ongeluk zijn post begon te schrijven in Morse code. Dat gebeurt wel vaker, vooral aan het eind van de avond wanneer de eerder genoemde fles whisky bijna op is. Wat Laubob wilde schrijven was: "Simyo is de beste mobiele provider want er is de mogelijkheid om je bundel te wijzigen tijdens het jaar". Het schrijven van het onderwerp van zijn topic ging nog goed, maar toen hij de tekst van zijn topic begon te typen viel hij weer terug in zijn oude gewoonte en tikte "..." in plaats van "S". Vervolgens verloor hij de controle over zijn vinger vanwege RSI en kwamen er nog een paar  ... bij. Het mysterie is nu dus opgelost en het topic kan gesloten worden.
Reputatie 4
Badge +8
Hik :-))))
Reputatie 3
Badge +7
Mooi wat een rij met .'tjes toch al niet te weeg kan brengen;)

Mocht de vraag nog komen, is hij bij deze al beantwoord door Scotsman:D

Reageer