.

Beantwoord

Moet ik mijn abonnement verlengen?

  • 22 February 2015
  • 5 reacties
  • 309 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ik heb 2 jaar geleden een abonnement afgesloten bij jullie. Nu heb ik deze vorig jaar rond deze tijd verlengd, en nu is mijn vraag of ik dat nu weer moet doen? Ik kan het nergens vinden namelijk...

Groet Wim
icon

Beste antwoord door de leon 22 February 2015, 15:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je spreekt hier over een jaarabonnement.  Dat gaat na een jaar weer over in een maandelijks (opzegbaar) abonnement. Dat kan je zo laten of opnieuw een jaarabonnement aangaan. Wil je graag je Sim Only abonnement met nóg een jaar verlengen? Log in op Mijn Simyo en scroll naar beneden op de Overzichtspagina. Hier kun je aangeven dat je je contract met nog een jaar wilt verlengen.
Badge
Je spreekt hier over een jaarabonnement.  Dat gaat na een jaar weer over in een maandelijks (opzegbaar) abonnement. Dat kan je zo laten of opnieuw een jaarabonnement aangaan. Wil je graag je Sim Only abonnement met nóg een jaar verlengen? Log in op Mijn Simyo en scroll naar beneden op de Overzichtspagina. Hier kun je aangeven dat je je contract met nog een jaar wilt verlengen.


En heeft het ook nog voordelen om opnieuw een jaarcontract aan te gaan (voor de tweede keer dus)?
Reputatie 7
Badge +9
De eerst keer verlengen had nog een aantal kleine kortingen. De tweede keer heb je echt al alle kortingen die mogelijk zijn, dus eigenlijk is nog een jaar verlengen niet voordeliger. Ik zou het abonnement lekker laten doorlopen als je zo tevreden bent!
Badge
De eerst keer verlengen had nog een aantal kleine kortingen. De tweede keer heb je echt al alle kortingen die mogelijk zijn, dus eigenlijk is nog een jaar verlengen niet voordeliger. Ik zou het abonnement lekker laten doorlopen als je zo tevreden bent!


Oké bedankt!! Ik weet genoeg, ik laat het mooi zo.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wimXD

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even in het subforum Abonnementen gezet.

Fijn dat je er verder met behulp van de leon en Groentjuh al uit bent gekomen 😮

Reageer