Skip to main content

.

Ik wil voor mijn vakantie de maandbundel omhoog doen, kan ik daarna weer terug naar mijn huidige €3 of wordt het dan €4. Die staat er namelijk ook bij en ik wil voorkomen dat ik straks €1 meer dan nu moet betalen.

Hallo @MarjanvdB aan je contract c.q. de kosten verandert niets bij het maandelijks bijstellen van je databundel, je betaalt de prijs die voor jouw contract geldt bij een bepaalde bundel.

Als het een actiebundel betreft die niet meer wordt aangeboden (waar het op lijkt) dan kun je niet meer terug

wacht morgen even een reactie af van een moderator

Los van je vraag misschien kun je eens kijken als je je contract verlengt of er wat interessants voor je bij zit😉

Hoi @MarjanvdB,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Indien je je bundel alleen wijzigt, zonder je contract te verlengen, kun je wel weer terug naar je huidige bundels. Indien je je contract verlengt, kun je je bundels alleen aanpassen naar de bundels die op dat moment op onze website staan.

Bedankt voor de hulp @Ron H en @JanD😊

Groetjes,
Roeqajja

Ik zou vooral letten op welke keuzes je hebt tijdens het wijzigen van de bundel. Zo heb ik bijvoorbeeld twee keer een 6GB bundel keuze. De databundel, die ik nu heb, was een actiebundel. Ik weet vrij zeker dat ik die gewoon toch kwijt raak indien ik nu zou wijzigen. Om in die situatie te zitten moet je geloof ik ook geloof ik 1,5 jaar klant zijn en daarin niet je contract verlengt hebben.

Mocht je dat niet hebben, dan kun je inderdaad zonder problemen wisselen.

Wat @Groentjuh zegt klopt inderdaad! Bedankt voor je hulp. 😊

Groetjes,
Roeqajja