.

Beantwoord

Hoe lang heb je een Simyo abonnement nodig om een Simyaardag te krijgen?

  • 10 December 2016
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Zoon1 kreeg gratis MB's na een periode lid te zijn van Simyo, zoon2 nog niet. Waarom niet?
icon

Beste antwoord door Ray 10 December 2016, 10:55

Bekijk originele reactie

6 reacties

Zijn de abonnementen voor zoon 1 en zoon 2 gelijktijdig afgesloten? De gratis MB's oftewel de simyaardag krijgt men als men een jaar klant is. Het kan dus zijn dat zoon 2 het op een later moment krijgt.
Ah simyaardag! Ik keek meteen wanneer dat voor zoon2 zou komen. Toen zag ik dat er al een aanbieding voor zn aankomende simyaardag klaar stond. Meteen maar geregeld. Dankjewel voor de reactie!
Badge +7
Hoi Bo Milo,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat jammer dat er onduidelijkheid is over de Simyaardag. Raytje heeft helemaal gelijk. Je krijgt de 1000 MB voor je Simyaardag in de maand dat je abonnement bij ons is geactiveerd. Ik zie dat je voor één van je aansluitingen de Simyaardag over de maand november hebt gekregen. Dat komt omdat dit abonnement in november is afgesloten. Het abonnement van je andere zoon is waarschijnlijk in een andere maand geactiveerd, klopt dat?

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp 😃
Klopt ja. Wist ik ook wel, maar ik wist niet meer dat de korting vanaf de simyaardag begon. Nu weet ik het weer. Dankjewel!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bio Milo,

Mooi dat alles duidelijk is!

Heb je toch nog een vraag... Dan weet je ons te vinden :D

Groetjes,
Caspar
Handig zo 'n forum

Reageer