.

Beantwoord

Kunnen jullie mij een verificatie sturen dat mijn abonnement inderdaad is opgezegd?

  • 21 June 2014
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Ik heb vandaag opgezegt maar nog geen bevestiging ontvangen. Graag toesturen naar mijn email adres.

Bedankt!

Bart
icon

Beste antwoord door Tiury 23 June 2014, 11:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bart123, Welkom op het forum!

Wat jammer dat je Simyo gaat verlaten 😞 Ik zou je graag een bevestiging per e-mail willen sturen, maar dan moet het wel echt zijn opgezegd. De opzegging is nu helaas niet goed gegaan.

Hoe heb je proberen op te zeggen? Dit doe je op Mijn Simyo bij "Mijn Gegevens". Onderaan dat tabblad staat "Mijn abonnement opzeggen". Je drukt dan op de groen/blauwe knop met "opzeggen". Binnen enkele minuten ontvang je een automatische e-mail met de bevestiging van je opzegging.

Wil je met nummerbehoud overstappen? Dan kun je dit contract het beste door je volgende provider laten opzeggen 🙂

Ik hoor graag of het je is gelukt 🙂

Reageer