.

Beantwoord

Krijg ik ook extra MB's na afloop van mijn jaarcontract?

  • 14 December 2016
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Beste moderators,

Ik kan mijn huidige abonnement (300min & 1000MB voor 15€) verlengen met een nieuw jaarabonnement (300min & 1000MB + 1000MB gratis voor 14€).

Blijft het aantal minuten en MB's (dus inclusief de gratis MB's) gelijk na afloop van het nieuwe jaarabonnement voor dezelfde prijs? Of is het zo dat het voordeel alleen van toepassing is tijdens looptijd van het jaarabonnement?

Groeten,

Karim
icon

Beste antwoord door Ray 14 December 2016, 12:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Ik ben geen moderator, maar kan je wel vertellen dat als je dat nieuwe contract afsluit en deze eindigt na een jaar dat je daarna onder dezelfde voorwaarden aangesloten blijft. Enige verschil is dat je na dat jaar een maandelijks opzegbaar contract hebt.
Badge
Hi, ik ga opnieuw mijn abonnement verlengen over een paar weken. De extra mb's die ik nu ontvang, zijn natuurlijk supe maar ik vroeg me af of er nog andere voordelen zijn voor langbestaande klanten.

Apple
Dankjewel Raytje.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Karim.

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je overweegt je abonnement te verlengen. De 1000 MB die je gratis krijgt, ontvang je ook na je contractjaar.

Er verandert pas iets, wanneer jij er zelf voor kiest om je bundels te wijzigen. Je vindt alle informatie over de nieuwe bundels op deze pagina.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Apple, wat fijn dat je zo blij bent met de extra MB's! Als je al een keer verlengd hebt, dan kan je zonder opnieuw te verlengen kiezen voor deze bundels. Je bundels aanpassen kan maandelijks via Mijn Simyo >Instellingen >Abonnement.

Of er op korte termijn nog een beter aanbod komt kan ik niet beloven, maar we houden je uiteraard op de hoogte :D

@Raytje, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Sean

Reageer