.

Beantwoord

kpn op weg

  • 31 January 2013
  • 7 reacties
  • 275 Bekeken

Badge
heb ik het goed dat we kpn netwerk hebben, dacht het wel.

nu heb ik een app gedownlod : kpn op weg en die geeft bij gebruik aan:
alleen te gebruiken met een kpn abonnement, wie geeft mij antwoord:
icon

Beste antwoord door Wayne 1 February 2013, 13:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Dreambo,

Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk. Echter zijn wij een andere provider dan KPN. Dit zou de reden kunnen zijn dat de KPN app niet werkt in combinatie met het Simyo abonnement.
Badge
Hey Dreambo,

Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk. Echter zijn wij een andere provider dan KPN. Dit zou de reden kunnen zijn dat de KPN app niet werkt in combinatie met het Simyo abonnement.



daar zal ik mij dus bij neer moeten leggen, jammer maar bedankt voor de informatie
Reputatie 1
Badge +2
Deels waar. Simyo mag dan wel "een andere" provider zijn, maar het is direct eigendom van KPN. Zelfs het logo van KPN prijkt op de site van Simyo...
Badge
zou dus eigenlijk gewoon moeten werken?
Reputatie 1
Badge +2
Nee, dat ook weer niet. Bepaalde diensten zijn expliciet voor klanten van KPN. Zij betalen immers fors meer voor belminuten en data en om het prijsverschil nog enigzins te rechtvaardigen zijn er meer servicediensten beschikbaar.
Badge
Nee, dat ook weer niet. Bepaalde diensten zijn expliciet voor klanten van KPN. Zij betalen immers fors meer voor belminuten en data en om het prijsverschil nog enigzins te rechtvaardigen zijn er meer servicediensten beschikbaar.


is te begrijpen, 
Reputatie 2
Badge +1
Hey dreambo,

Goed om te horen dat alles inmiddels duidelijk is.

@KPNfreak,

Bedankt voor jouw reactie!

Reageer