.

Beantwoord

KPN goedkoper dan Simyo?

  • 14 April 2015
  • 4 reacties
  • 950 Bekeken

Ik check de website van Simyo en voor 100 min, 2 GB, 4G sim-only betaal je 24 euro per maand.

Bij KPN sim-only krijg je voor 25 EUR 5GB en 200 minuten. (kies maar het sim-only abo "Vooral Internet standaard")

Apart.

Ik dacht dat Simyo het budget merk was van KPN?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 14 April 2015, 17:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi xmfhx,

Welkom op het Simyo Forum.

Hopelijk kan ik het je niet al te moeilijk uitleggen.
Simyo is een merk van Simyo. Simyo staat geregistreerd onder nummer 27124701 bij de Kamer van Koophandel.
De ten naam stelling van het nummer is KPN b.v. Simyo is een merk van KPN wat op zich zelf staat maar anders is dan bijvoorbeeld Vodafone welke haar eigen zetel heeft in het kvk boek.

Snap je een beetje hoe het in elkaar zit of is dit materie die jij niet begrijpt? Zo ja, wat begrijp je niet?

Het contract wat jij schets is wel voor 2 jaar en bij Simyo kun je maar maximaal vast voor 1 jaar pakken waarna je kan verlengen. Wens je het pakket wat jij hebt 1 jaar vast te leggen betaal jij bij KPN 30 per maand en op de eerste factuur 19.95 aan aansluit kosten.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi xmfhx, welkom op ons forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Ik heb de reactie maikel.twinnie gemarkeerd als antwoord. Dit gaat me vooral om de laatst alinea:
Het contract wat jij schets is wel voor 2 jaar en bij Simyo kun je maar maximaal vast voor 1 jaar pakken waarna je kan verlengen. Wens je het pakket wat jij hebt 1 jaar vast te leggen betaal jij bij KPN 30 per maand en op de eerste factuur 19.95 aan aansluit kosten.


Kijk, als je wilt gaan vergelijken tussen providers moet je, zoals maikel.twinnie aangeeft, ook dezelfde contractsduur nemen. Bij KPN ben je in dit geval goedkoper uit als je een 2 jarig contract neemt.
Daarbij komt dat je bij Simyo wél je bundels naar beneden mag wijzigen.

Is dit je zo duidelijk?
Ja. Dank je. Is duidelijk. In ruil voor een twee jarig contact krijg je bij KPN twee keer zoveel minuten en meer dan tweer keer zo grote internet bundel.

Contactduur is inderdaad anders
Reputatie 5
Badge +11
Fijn dat het je duidelijk is nu, xmfhx 🙂

Reageer