.

Beantwoord

KPN en Simyo - Simyo Compleet werkt niet?

  • 21 May 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Beste Simyo,

ik heb KPN internet thuis en wordt gemaild met de mogelijkheid om Simyo voor mobiel te nemen, met voordeel. Ik heb al Simyo mobiel, maar ik krijg het niet voor elkaar dit in te stellen bij zowel KPN en Simyo. Wat moet ik doen?

 

groet,

Matthijs/Biff

icon

Beste antwoord door J.D.L. 22 May 2024, 09:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

De adressen bij KPN en Simyo moeten precies gelijk zijn, een afwijking betekent geen voordeel.

Voorbeeld:

je woont op straatnummer 25A

bij KPN staat straatnummer 25A

en bij Simyo staat straatnummer 25a

Dat is dus ongelijk en moet dus eerst gelijk getrokken worden.

Dus leg de facturen van KPN en Simyo even naast elkaar om de NAW-gegevens te vergelijken en neem dan contact op met de provider waar het niet goed bij staat.

@Biff Everwood 

dank voor het antwoord! En inderdaad, dat lijkt 'm te zijn. Bij Simyo woon ik op 20 huis, bij KPN op 20. Ik heb het veranderd, en het is gelukt!

thanxalot!

Goed om te lezen dat dat inderdaad de oorzaak was en dat je het op hebt kunnen lossen @Biff Everwood en graag gedaan uiteraard.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Biff Everwood,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat @J.D.L. je al goed heeft geholpen. Ik wil je veel plezier wensen met je dubbele bundels! Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Je hulp wordt gewaardeerd @J.D.L.! Om deze reden heb ik een aardigheidje voor je klaargezet in Mijn Simyo 😊. 

Groetjes,
Seren

Bedankt @Seren , had niet gehoeven, maar wordt zeer gewaardeerd.

 

Reageer