Klacht over notificatie-systeem

  • 8 december 2011
  • 4 reacties
  • 773 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Goedendag iedereen,

Ik heb een probleem met Simyo. Wanneer ik buiten mijn internetbundel internet, zou ik een notificatie moeten krijgen via de SMS dat ik over de 1 gigabyte-limiet. Helaas heb ik helemaal niets gekregen! Hierdoor heb ik zonder het te weten rond de 15 megabyte, 15 euro, buiten de bundel zitten te internetten. Ik vind daarom dan ook dat Symyo me hiervoor op de hoogte heeft moeten zetten. Kan hier wat aan gedaan worden (compensatie van geld wegens fout van jullie?)
Vriendelijke groet,

Niek.

4 reacties

Badge +3
Het zou eens goed kunnen dat dit niet goed is ingevoerd in het netwerk? ;o
Badge
Niet goed staat ingevoerd? Op wat voor manier bedoel je? Ik heb namelijk gewoon de notificaties in mijn account ingesteld op "aan".
Badge +4
Hoi Niek,

Bij Simyo krijg je geen melding als je bundel zijn limiet heeft bereikt.
Je kunt je resterend tegoed altijd in zien op "Mijn Simyo" ook kun je een app (bijvoorbeeld My Data Manager)
downloaden zodat je je MB verbruik kunt bijhouden..

Groetjes Kim
Reputatie 3
Badge +5
Of via de Simyo app (geen officiele simyo app) Sinopia kun je precies zien wat je dataverbruik is zoals bij Simyo bekend is.

Reageer