Goedendag iedereen,
Ik heb een probleem met Simyo. Wanneer ik buiten mijn internetbundel internet, zou ik een notificatie moeten krijgen via de SMS dat ik over de 1 gigabyte-limiet. Helaas heb ik helemaal niets gekregen! Hierdoor heb ik zonder het te weten rond de 15 megabyte, 15 euro, buiten de bundel zitten te internetten. Ik vind daarom dan ook dat Symyo me hiervoor op de hoogte heeft moeten zetten. Kan hier wat aan gedaan worden (compensatie van geld wegens fout van jullie?)
Vriendelijke groet,
Niek.
+3
Het zou eens goed kunnen dat dit niet goed is ingevoerd in het netwerk? ;o
Niet goed staat ingevoerd? Op wat voor manier bedoel je? Ik heb namelijk gewoon de notificaties in mijn account ingesteld op "aan".
Hoi Niek,
Bij Simyo krijg je geen melding als je bundel zijn limiet heeft bereikt.
Je kunt je resterend tegoed altijd in zien op "Mijn Simyo" ook kun je een app (bijvoorbeeld My Data Manager)
downloaden zodat je je MB verbruik kunt bijhouden..
Groetjes Kim
Bij Simyo krijg je geen melding als je bundel zijn limiet heeft bereikt.
Je kunt je resterend tegoed altijd in zien op "Mijn Simyo" ook kun je een app (bijvoorbeeld My Data Manager)
downloaden zodat je je MB verbruik kunt bijhouden..
Groetjes Kim
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.