.

Beantwoord

Kan niet overstappen naar Sim Only vanwege onterechte foutmelding, wat nu?

  • 26 December 2015
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Ik wil mogelijk naar een Sim Only abo overstappen maar krijg de volgende melding:
' Je kunt nu niet overstappen naar Sim Only, omdat je net je bankrekeningnummer hebt gewijzigd. Als deze wijziging is verwerkt kun je overstappen naar Sim Only. Probeer het later nog eens.'

Mijn bankrekeningnummer is echter helemaal niet gewijzigd, al minimaal een jaar niet.

Kunt u hier s.v.p. wat aan doen!

Bvd,
icon

Beste antwoord door Estelle 27 December 2015, 12:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Kimiya,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Sim Only. De melding die je te zien krijgt is inderdaad erg vreemd. Ik zal voor je navragen waar dit door komt. Helaas zijn mijn collega's die hierover gaan vandaag niet aanwezig. Ik kan je vraag dus pas morgen beantwoorden.

Wacht je mijn antwoord even af?

Groetjes,
Estelle
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Kimiya,

Ben ik weer!

Ik heb navraag gedaan waarom je niet kunt overstappen naar Sim Only. Volgens onze financiële afdeling is er niets vreemds te zien op je aansluiting. Er heeft onlangs zelfs een automatische opwaardering plaatsgevonden. Ik wil je vragen om nog een keer te proberen om over te stappen. Mocht het niet lukken, kun je me dan een printscreen van de foutmelding sturen? Dit kan via een privébericht.

Laat me even weten of het uiteindelijk gelukt is 😉.

Groetjes,
Estelle

Reageer