.

Beantwoord

Kan ik per e-mail horen wat de afkoopkosten zijn?

  • 20 February 2015
  • 9 reacties
  • 299 Bekeken

Beste,

Zou ik een mail kunnen krijgen wat de kosten voor mij zijn om het contract af te kopen.

Alvast hartelijk dank hiervoor!
icon

Beste antwoord door Naomi 21 February 2015, 12:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Stoomt, welkom op het forum van Simyo!

Jammer dat je overweegt om af te kopen 😞

Je abonnement loopt tot 24 oktober. Als je wilt afkopen, dan betaal je je abonnementskosten tot je contractdatum in één keer.
Ik ga er voor zorgen dat je een e-mail krijgt over je precieze afkoopkosten. Onze afdeling Backoffice gaat dit voor je uitrekenen en je hierover e-mailen :)

Mag ik vragen, wat is de reden dat je dit overweegt? Laat je ons ook weten wanneer je het mailtje binnen hebt?
Naomi,

De reden is dat ik dit jaar veel in het buitenland ben. Kosten voor bellen/internet in het buitenland zijn bij Simyo duurder dan bij andere providers. Daarnaast gaat overstappen gepaard met kortingen, dus het overstappen naar een andere provider is voor mij voordeliger.

Helaas moet ik overstappen. Simyo heeft altijd goede service verleend en heb in al die tijd dat ik bij Simyo zit, geen enkel probleem gehad.

Nog geen mail ontvangen, zodra ik deze heb, zal ik het hier plaatsen.

Bedankt voor je reactie!
Mail ontvangen. Zoals gewoonlijk snel en netjes afgehandeld.

Dank voor de goede service!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Stoomt,

Bedankt voor je reactie en uitleg.

Ik zie dat mij collega Mark je afkoopvoorstel in behandeling heeft genomen. Bij je nieuwe provider kan je een aanvraag indienen voor nummerbehoud. Wij zullen het verzoek, om je nummer vrij te geven, goedkeuren.

Ik hoop dat je met een goed gevoel kan terugkijken naar je jaren bij Simyo :)

Veel plezier in het buitenland en wie weet tot ziens!
Beste,

De aanvraag voor nummerbehoud is afgekeurd. Ik snap dat er regels zijn, maar de andere provider wijsmaken dat er ";afkoop" moet worden meegeven is niet zo simpel als het lijkt.

Er komt nogmnaals een vraag voor portering van het nummer, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze goed te keuren.

Hartelijk dank hiervoor!!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Stoomt,

Dit is (helaas) de werkwijze die de providers onderling hebben afgesproken :)

Ik zie dat je aanvraag is binnengekomen, deze heb zojuist goed laten keuren. Van Vodafone kan je snel bericht verwachten dat je verzoek is goedgekeurd 🙂
Hartelijk dank voor de service Ali 🙂
Kan mijn bericht niet meer wijzigen. iig ???? = 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hartelijk dank voor de service Ali ????
Dan doe we het even zo:
Hartelijk dank voor de service Ali :D

Reageer