.

Beantwoord

Kan ik mijn maandcontract omzetten in een jaarcontract?

  • 7 July 2017
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Hoi!

Ik zit nu een aantal maanden bij simyo en ik heb een sim only abonnement die maandelijks opzegbaar is. Ik heb hier destijds voor gekozen, omdat ik eerst wilde kijken of ik het een fijne provider vond. Nu ben ik erg tevreden en wil ik graag mijn maandelijks opzegbare sim only abonnement omzetten in een jaarabonnement. Is dit mogelijk? en zo ja, hoe gaat dit precies?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door wimj12 7 July 2017, 17:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Volgens mij kan je dat gewoon in mijn simyo doen. En als je totaal 9 maanden abonnee bent kan je nogmaals met een jaar verlengen (ik weet de naam even niet, noem het maar loyaliteits korting).
Tenzij je al eens verlengt hebt met een jaar en de goedkoopte bundels hebt. Dan kun je niet meer verlengen met een jaar maar hou je gewoon je maandelijkse opzegbare bundels.
Reputatie 7
Badge +9
Als je in Mijn Simyo je jouw bundels aanpast, dan kun je daar ook voor jaarbundels kiezen. Ik zou zoals hierboven aangeraden even wachten tot je 9 maanden klant bent. Dan kun je in één keer de goedkoopste bundels kiezen (met loyaliteits korting). Dat is ook een jaarabonnement.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Margienklh,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat Simyo je zo bevallen 😃 Dat is fijn om te lezen. Je kunt altijd overstappen op een jaarcontract, zoals hierboven ook al gezegd is. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Daar kun je dan voor jaarbundels kiezen.

Je kunt dit gewoon doen en hoeft niet te wachten op die negen maanden. De negen maanden worden namelijk niet geteld vanaf het moment dat je een contract afsluit, maar vanaf het moment dat je een Sim Only klant bent. Als je wilt, kun je dus overgaan op de jaarbundels. Die zijn al iets goedkoper. Jij betaalt nu € 7,- voor 100 minuten en € 11,- voor 2000 MB. Met jaarbundels wordt dit € 6,- en € 10,- respectievelijk.

Heb je hier nog vragen over?

@ Wimj12, Ray en Groentjuh, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane, erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. @Wimj12, Ray en Groentjuh, ook bedankt voor jullie antwoorden 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Margienklh,

Graag gedaan! Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer