.

Beantwoord

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • 26 May 2014
  • 1 reactie
  • 420 Bekeken

Heb vanmorgen voor mijn dochter een simonly abonnement aangevraagd. Zojuist kwam ik erachter dat ik dit beter via mijn vriendendeal had kunnen doen, omdat ik dan 10 euro terug krijg. Heb daarom net telefonisch contact gehad en mag de eerste bestelling zolang ik niets met de simkaart heb gedaan retour sturen zodat ik alsnog gebruik kan maken van de vriendendeal. Ik hoef nu toch niet bang te zijn dat er straks dubbele kosten van mijn rekening worden gehaald???
icon

Beste antwoord door Dries 27 May 2014, 11:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Esharo,

Welkom op het forum :)

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, mits je je simkaart nog niet hebt geactiveerd. Je kunt die dan retour afzender sturen. Er wordt ook niets bij je in rekening genomen. We zullen dit nieuwe account dan sluiten. Je kunt daarna een bestelling doen in iemand anders z'n Simyo Shop. Jij en de Shop eigenaar krijgen dan € 10,- korting op de eerst volgende factuur :)

Als je wel je simkaart geactiveerd hebt, is het wat ingewikkelder. Als dat zou is, wil je dan in een privébericht het telefoonnummer naar mij sturen. Ik zie namelijk meerdere aansluitingen op je naam :)

Ik hoor graag van je!

Reageer