.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement voor het 3e/4e jaar verlengen met een telefoon?

  • 16 September 2015
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
Hallo,

In november loopt mijn abonnement af, dit is al het 2e jaar met hetzelfde simyo abonnement.
Ik zou mijn abonnement graag nog een jaar (en het jaar daarna eventueel nog een jaar) verlengen voor bij een andere telefoon. Is dit ook mogelijk als ik dezelfde simkaart en hetzelfde nummer wil houden?
icon

Beste antwoord door Ernst 17 September 2015, 14:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
HoiLiesss, welkom op het Simyo forum :)

Wat fijn dat je al zo lang bij ons bent en nóg wel langer wilt blijven :$
Bedoel je te vragen of je bij Simyo kunt verlengen in combinatie met een telefoon? Bij Simyo bieden wel enkel Sim Only aan, dus niet gecombineerd met een telefoon.
Je kunt wél wél een losse telefoon kopen 😉 Is dat wat je bedoelde?
Badge
Hoi,

Ik bedoelde dat ik zelf een (nieuwe) losse telefoon wil kopen, en ik vroeg me af of ik dan dezelfde simkaart kan gebruiken als die ik nu gebruik in een andere telefoon en of ik mijn abonnement nog voor een 3e jaar zou kunnen verlengen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Liesss,

Aha! Dat maakt een hoop duidelijk voor ons 🙂

Natuurlijk kun je voor een 3e jaar verlengen! Dit kun je in orde maken via Mijn Simyo. Je klikt op Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Je kiest de bundels die je graag wilt. Je kunt daarna kiezen voor de optie 'Nog een jaar'. Hiermee verleng je jouw abonnement voor één jaar.

Je kunt zelf los een toestel aanschaffen. Let er op dat dit toestel simlockvrij is. Als dit het geval is, kun je jouw Simyo Simkaart zonder problemen gebruiken in jouw nieuwe telefoon. Laat je weten of het allemaal gelukt is?

Groetjes,
Angela

Reageer