.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement opzeggen of moet ik het afkopen?

  • 2 November 2016
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Badge
Ik wil het abbonement van mijn zoontje opzeggen.
Het abbonement loopt tot mei 2017.
Kan ik dit zo opzeggen of zitten er kosten aan verbonden.
Zoja wat voor kosten zijn dit dan
icon

Beste antwoord door Ray 2 November 2016, 11:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

U dient het contract af te kopen als u nu al wilt opzeggen.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-afkopen-311?c=123
Reputatie 3
Badge +5
Hoi MichaelR,

Welkom op 't Simyo Forum! Wel enorm jammer dat je wilt opzeggen 😞.

Ik zie dat je een contract hebt tot 1 mei 2017 inderdaad. Dit houdt in dat je nu niet kan opzeggen tenzij je een afkoopsom betaalt. Ik kan je dus een afkoopvoorstel doen. Dat houdt in dat ik de oorspronkelijke bundels die in het contract staan in rekening breng tot en met 1 mei en dat je deze in een keer afbetaalt. Dan kan je ons verlaten tot onze grote spijt.

De afkoopvoorstel kan ik je toesturen per e-mail.

Laat je weten of je dit wilt ontvangen? Ik zal het dan voor je in orde maken.

@Raytje, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Ilias
Badge
Ik zou eerst dan het voorstel willen zien voordat ik definitief beslis.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi MichaelR,

Dat is goed! Ik heb je meteen een afkoopvoorstel opgestuurd per e-mail. Je vindt daarin meer informatie over de afkoop.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer