.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement eerder afzeggen?

  • 25 September 2017
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo,

Kan ik mijn abonnement eerder afzeggen? Deze loop af tot 1 januari 2018, maar ik ben niet tevreden over het internet bundel die ik heb bij jullie en daarom wil ik heel graag overstappen om hoge kosten te voorkomen.
icon

Beste antwoord door Ray 25 September 2017, 10:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Afzeggen niet maar afkopen wel, waar ben je niet tevreden over qua internet?
Als je nu al wilt opzeggen dan pleeg je contractbreuk. Dit kan wel maar dat betekend dan wel dat je je abonnementskosten tot 1 januari 2018 zult moeten betalen. Als dit je wens is kan een moderator van Simyo regelen dat je dan een voorstel krijgt.

Je zou ook kunnen aangeven waarom je ontevreden bent en misschien kan Simyo nog iets voor je betekenen.

Gr. Ray
Ik verbruik vooral door werk meer internet per maand dan dat ik nu via mijn abbonement hebt. Ik merk dat ik per maand vaker extra moet bijkopen. Het liefst nog meer maar anders worden de kosten TE hoog dus probeer ik al rustig aan te doen met de extra bijkoop.

Ik wil uiteindelijk een onbeperkt abbonement ( of in ieder geval minimaal 10 GB per maand? Dit is een snelle schatting wat ik denk dat genoeg zou zijn voor mijn verbruik. ) en dit hebben jullie (nog) niet. Het slaat nu nergens op om het abbonement af te kopen want dan schiet ik qua kosten niets mee op. Ik zal geduld moeten hebben tot december om het abbonement af te zeggen.
Bedankt voor de reactie
Er zal nog een reactie komen vanuit Simyo maar voor nu graag gedaan.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Swilliams,

Goed dat je dit via het forum navraagt. Er zijn hier genoeg mensen die je direct kunnen helpen met een antwoord, fijn hè? Uiteraard kijken wij ook nog altijd of we hier een aanvulling op kunnen doen.

Wat Ray zegt klopt helemaal, het is helaas niet mogelijk om vroegtijdig je abonnement kosteloos op te zeggen. Wel is het mogelijk om je abonnement af te kopen, hierbij betaal je dan een afkoopsom die is opgebouwd uit de originele abonnementskosten tot de einddatum van je contract. Indien je toch een voorstel wilt ontvangen, laat het me weten. Dan stuur ik je een voorstel van de afkoopsom per e-mail toe.

Goed dat je aangeeft hoeveel MB's je wel beter zouden uitkomen. We verzamelen hier alle feedback op, het is natuurlijk belangrijk dat je gebruik kunt maken van een bundel die beter bij je verbruik past. Gelukkig heb je tot die tijd nog wel de mogelijkheid om extra MB's bij te kopen. Dit scheelt in vergelijking met de buitenbundelkosten voor internetten als je MB's op zijn.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray en Ron H, bedankt voor jullie input en extra vragen! :)

Groetjes,
Els

Reageer