.

Beantwoord

Kan ik mijn 06-nummer veranderen?

  • 28 September 2014
  • 20 reacties
  • 1330 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik word telkens lastig gevallen wil graag mijn nummer veranderen wat moet ik doen????
icon

Beste antwoord door Kim 29 September 2014, 14:07

Bekijk originele reactie

20 reacties

Even doorgeven, hierzo, dat je akkoord gaat met 5 euro kosten.
Een moderator zal zich ook nog melden..... op dit topic, houdt het dus in de gaten.

Groet,
Friesian
Badge +6
Hoi moun, welkom op het forum van Simyo!

Wat Friesian aangeeft dat klopt inderdaad. Het kost €5 om je 06-nummer door ons te laten wijzigen.

Ik hoor graag van je of je hiermee akkoord gaat, dan gaan we het voor je in orde maken dat je een nieuw nummer krijgt! 🙂
hallo,

Ik zou graag me nummer willen wijzigen ivm omstandigheden,
ik ga akkoord ermee dat het me 5 euro zal gaan kosten.

Huidige nummer: **********
hallo,

Ik zou graag me nummer willen wijzigen ivm omstandigheden,
ik ga akkoord ermee dat het me 5 euro zal gaan kosten.

Huidige nummer: **********

laat het maar zitten het is geregeld door een vriendelijke service!!
top service helemaal top


laat maar zitten het is al gergeld
Reputatie 6
Badge +10
Hoi lecoultre12,

Wat fijn om te lezen dat het al is opgelost 🙂 Ben je blij met je nieuwe nummer?
Ik zou graag mijn 06 nummer willen veranderen , kan dat ?
Geef even aan dat je akkoord gaat met de 5 euro kosten in dit topic,  een moderator zal dan reageren op je vraag. (En zorgt voor de afwikkeling)
Badge +6
Ik zou graag mijn 06 nummer willen veranderen , kan dat ?

Hoi verwaal, welkom op het forum!

Ik kan je niet meer terugvinden op het 06-nummer waarop je bekend bij ons bent op het forum, daarom denk ik dat je nummer inmiddels al is veranderd, klopt dat? :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Hallo
ik wil graag mijn 06 nummer wijzigen
en ik ga ermee akkoord om er 5€ voor te betalen


Groeten ghostrider_oss
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ghostrider_oss,

Welkom op het forum:)

Wet leuk dat je je vraag hier stelt. Ik heb je aanvraag direct verwerkt.:D Je hebt hier ook een mail over ontvangen.
Om je nieuwe nummer actief te maken vraag ik je je toestel opnieuw te starten. Zodat je telefoon zich opnieuw aanmeldt op het netwerk.

De €5,- kosten voor de nummerwijziging heb ik al verwerkt op je huidige factuur.

Ben je blij met je nieuwe nummer?
Geachte lezer,

Ik zou ook graag een nieuw nummer willen.

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +9
Geachte lezer,

Ik zou ook graag een nieuw nummer willen.

Vriendelijke groeten


Je moet even expliciet zeggen dat je akkoord gaat met de kosten hiervoor (5 euro eenmalig), dan kan een moderator hier maandag meteen mee aan de slag.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi bcaviar, welkom op het forum van Simyo!

Dat kan 😮 Ik zie dat Scotsman een juiste opmerking heeft geplaatst. Ga je akkoord met de kosten van € 5,-? Dan maak ik het meteen voor je in orde. Je ontvangt morgen dan via je e-mail het nieuwe nummer.

Laat je het ons weten? :)

@Scotsman; Goede opmerking, bedankt!
Hallo

Ik word al een lange tijd lastig gevallen ik wil mijn nummer heelgraag veranderen en ben bereid om de 5euro extra kosten te betalen mijn nummer is 06XXXXXXXX alvast heel erg bedankt
Beste simyo!

Graag wil ik mijn nummer laten veranderen, ik ga akkoord met de €5 :)

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Enescann en Samananas,

Welkom op het forum:)

@Enescann, ik heb het nummer uit je bericht verwijderd. Wij kunnen jouw nummer uit je forum registratie halen. Ik kan je nummer niet meer terug vinden in ons systeem, dus ik denk dat je al een nieuw nummer hebt gekregen. Als dit niet het geval is, kun je me dan je gegevens sturen in een privébericht?

@Samananas Ik heb je een nieuw nummer gegeven en dat per mail naar je toegestuurd. De €5,- zie je terug op de december factuur.
Ik wil je wel nog vragen om je toestel opnieuw op te starten, zo wordt je nieuwe nummer actief op het netwerk. 😃
Hoi Ruud!

Het is gelukt gister, ben er heel erg blij mee 🙂 !!
Reputatie 5
Badge +11
Hi Samananas, dank je voor je terugkoppeling!
Beste Lezer,

Ik zou ook graag mijn telefoon nummer willen veranderen, voor €5.

Helma
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ldrakostamatis,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Ik zal je een nieuw nummer toekennen. Je ontvangt zo per e-mail met je nieuwe nummer. De kosten komen op je factuur van januari te staan.

Laat je ons even weten of de mail ontvangen hebt?

Reageer