.

Beantwoord

Kan ik meermaals bundel wijzigen ?

  • 25 November 2014
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
Enkele dagen terug heb ik mijn belbundel verkleind van 300 naar 100 min/maand, ingaande op 1 december. Nu verandert er ineens echter iets in mijn situatie waardoor ik mijn bundel toch niet zo ver wil verkleinen. De website staat echter niet toe om mijn bundel nogmaals aan te passen (nog steeds met ingangsdatum 1 december).

Is het niet toegestaan om de bundel meermaals (met zelfde ingangsdatum) aan te passen?
Dan lijkt me dat wel erg inflexibel.
Of doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door RicoK 26 November 2014, 09:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij is dat niet mogelijk.
Maar zeker weten doe ik dat niet.
Wacht even op een moderator morgenochtend of misschien morgenochtend zelf contact opnemen met de klantenservice.
Reputatie 7
Ik ben weliswaar geen moderator, maar ik kan wel zeggen dat wat koorelle aangeeft juist is. Je kunt (maar) eenmaal per maand, uiterlijk op de 25e, een wijziging doorvoeren m.i.v. .de 1ste van de volgende maand. De volgende wijziging zal dan ingaan per de 1ste van de daaropvolgende maand.

Dus, bezint eer ge begint..;)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi jvb838,

Leuk dat je je vraag hier stelt.


koorelle en RicoK hebben het juiste antwoord al gegeven. Je kan maar één keer per maand een wijziging doorgeven.

Na 1 december kan je weer via Mijn Simyo een wijziging aanbrengen. Je nieuwe belbundel zal dan per 1 januari ingaan.


Is je vraag hiermee beantwoord?

Reageer