.

Beantwoord

Kan ik meer MB's krijgen voor deze maand?

  • 10 February 2015
  • 9 reacties
  • 254 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik wil graag meer MB bestellen. Ik ben over mijn 1000, is het mogelijk om een extra 1000 op mijn abonnement te zetten deze maand?
icon

Beste antwoord door RicoK 10 February 2015, 11:19

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
In het geval Sim Only geldt op = op. Het is niet mogelijk een aanvullende bundel aan te schaffen. Je zult nu of buiten-de-bundel-kosten moeten gaan betalen of mobiele data uitzetten en via WiFi moeten gaan internetten.

Advies: orobeer te bepalen wat je een volgende maand nodig denkt te hebben en pas daar voor de 25ste van de lopende maand de bundel op, zodat deze wijziging in gaat per de 1ste van de volgende maand.
Reputatie 3
Badge +9
Nee niet meer voor deze maand. Je kan je bundel wel aanpassen, maar dan gaat deze op 1 maart van start. Helaas !
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Emil, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je topic even in het subforum Abonnementen gezet. Daar past het nét iets beter ;)

RicoK en Martijn® verklappen het al; het is niet mogelijk om in de lopende maand extra MB's aan te schaffen.
Helaas zul je heel efficiënt met je wifi om moeten gaan. Gaat dat lukken denk je?


RicoK en Martijn®, dank voor het antwoord!
Reputatie 3
Badge +9
Efficient met 3G/4G bedoel je :p
Reputatie 5
Badge +11
Ach Martijn®, ik was nog niet eens helemaal klaar met m'n reactie en je komt al met een puntje ;)
Maar ik bedoelde zuinig met MB's en wel efficiënt met wifi 😛
Reputatie 3
Badge +9
Ben je nu wel klaar? want met WiFi hoef je toch niet efficient om te gaan?

p.s. een sms naar 1010 werkt dat bij jullie?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Martijn®,

Ik heb het even voor je nagekeken.

Er worden kosten in rekening gebracht. Een sms naar 1010 valt dus onder betaalde sms-diensten.

Het is helaas niet mogelijk om met je Simyo aansluiting hieraan mee te doen.
Reputatie 3
Badge +9
Jammmer hoor.....toch zou ik graag zien dat Simyo een knopje op de site maakt om zelf deze dienst te kunnen activeren. 

bedankt voor het nakijken.
Reputatie 5
Badge +11
In an ideal world, Martijn®. In an ideal world...

Reageer