.

Beantwoord

Kan ik maandelijks mijn overgebleven minuten doneren aan een goed doel?

  • 14 August 2016
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Kan ik maandelijks mijn overgebleven minuten doneren aan een goed doel?
icon

Beste antwoord door Ilias 15 August 2016, 15:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vissik,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat een enorm mooi en nobel idee! Helaas is dat niet mogelijk momenteel, maar het is zeker iets wat ik zo ga hangen op onze Wall of Change! Mijn collega's die hierover gaan zullen het idee bestuderen en gaan kijken hoe we dit eventueel mogelijk kunnen maken. Wellicht dat het dus in de toekomst wel kan. Ik beloof echter niets.

Enorm bedankt!

Groetjes,
Ilias
Wat jammer dat het nog niet mogelijk is, maar wie weet wat de toekomst brengt. Bij voorbaat dank voor je inzet.
Met groet, Vissik
Reputatie 3
Badge +5
Ik snap dat het jammer is! Laten we hopen dat het in de toekomst wel mogelijk zal zijn!

Als je nog meer ideeën hebt voor Simyo, laat je het dan weten?

Graag gedaan!

Groetjes,
Ilias

@simyo Ik zie dat deze vraag alweer 6 jaar geleden ook gesteld is, ik ben benieuwd of het idee al van de Wall of Change is opgepakt? Ik zou graag mijn overgebleven mb's of belminuten maandelijks doneren aan een goed doel! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mir_deBoer,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt na zo een lange tijd! Helaas hebben wij geen optie om mb's of belminuten te doneren. Het spijt me, ik kan me voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Ook durf ik niet te zeggen of dit in de toekomst zal veranderen maar je weet maar nooit 😊.

Groetjes
Amy

Reageer