.

Beantwoord

Kan ik m'n abo van een jaar naar maandelijks zetten?

  • 19 October 2013
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Badge
Mijn abbonnement loopt nog ongeveer 4 maand door, maar ik ga september een half jaar op stage in buitenland, waardoor ik mn nummer niet goed kan gaan gebruiken.
Is het ook mogelijk om van een jaar abbonnement over te gaan naar een abbonnement per maand?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 October 2013, 16:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Na een jaar word een jaar abonnement niet met een jaar verlengt, maar met een maand. Ik zou dus tot die stage je abonnement laten doorlopen.
Tijdens de stage kan je 3 dingen doen.

1. Het abonnement helemaal omlaag zetten. Dat kost 18 euro(100min/maand; €3euro/maand) gedurende die 6 maanden om je nummer en abonnement te behouden. Daarna kun je je abonnement weer ophogen naar de gewenste bundel.
2. Overstappen naar prepaid. Hiervoor moet je een prepaid simkaart bestellen en nummerbehoud aanvragen van je huidige nummer. Vervolgens moet je elke 6 maand gebruik maken van de aansluiting (Bel/stuur een SMS/Internet) om het nummer niet te verliezen. Vanuit prepaid kun je dan weer overstappen naar een abonnement. Bij een jaarabonnement zit je weer een jaar vast aan dat abonnement. Deze optie is iets goedkoper, maar kost wel meer werk.
3. Het abonnement beëindigen en je nummer verliezen.
Badge
oke bedankt! ik heb er wel 18 euro voor over, dus dat ga ik doen denk ik
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jeroenm, ik kan niets aan het antwoord van Groentjuh toevoegen.

Veel plezier tijdens je stage! 🆒

Reageer