.

Beantwoord

Kan ik gebruik maken van de acties als ik verleng?

  • 22 July 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Binnekort verloopt mijn abonnement. Ik zie dat de huidige tarieven lager zijn dan wat ik nu betaal. Gelden de lagere tarieven als ik verleng?

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 July 2023, 11:54

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo @Gerard N als je verlengt ga je een nieuw contract aan met de tarieven en voorwaarden die gelden op het moment dat je verlengt.

De verlenging gaat  in op het moment dat je huidige contract is verlopen.

Dus als jouw huidige vaste contract bijvoorbeeld op 1 augustus vervalt en je verlengt vandaag, gaat de verlenging met de nieuwe tarieven en voorwaarden in op 1 augustus a.s.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gerard N,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van @JanD, bedankt Jan 😊. 

Zodra je de aansluiting verlengt kan je als bestaande klant gebruik maken van de acties die je nu op onze website ziet. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Amy

@Gerard N Bij Simyo verloopt je contract, je abonnement niet echt, dat wil zeggen dat je aan het einde van de looptijd niet in een ander tarief terecht komt, zoals bij sommige andere providers. Je nummer blijft werken, je blijft bereikbaar en je kunt, net als wat je vanaf het begin kon elke maand je bundels aanpassen. Zowel naar boven als naar beneden. Dat is het fijne van Simyo!

Ik zit al meer dan 10 jaar bij Simyo en in die tijd heb ik één keer opnieuw mijn contract verlengd; ik weet niet meer waarom. Dat is inmiddels ook alweer meer dan 5 jaar geleden.

Mijn advies is om gewoon in je app of online (https://mijn.simyo.nl/) de bundels (bellen en data) uit te kiezen zoals je ze hebben wilt en je kunt weer verder. Zo doe ik dat dus al jááren en ben zéér tevreden.

Of begrijp ik je verkeerd en is er een reden om toch opnieuw bij te tekenen; krijg je dan iets anders dan wanneer je ‘gewoon’ je bundel aanpast?

Reputatie 7
Badge +6

Of begrijp ik je verkeerd en is er een reden om toch opnieuw bij te tekenen; krijg je dan iets anders dan wanneer je ‘gewoon’ je bundel aanpast?

als het al meer dan vijf jaar geleden is zou ik zeker kijken of er wat interessants bij zit voor jou bij:

instellingen

Abonnement

verlengen

In mijn geval word ik er zelfs slechter van, zie hieronder.

Maar ik moet toegeven dat ik niet zo vaak kijk naar de mogelijkheden bij opnieuw bijtekenen. Wel kijk ik regelmatig naar de mogelijkheden bij bundelwijziging. Zo ben ik ook al een tijd geleden op die 6GB (x2) voor 4 euro en nog wat langer geleden die 300 min (x2) voor 5 euro…

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Philippe.,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat je in dit geval niet voordeliger uit bent! Wie weet dat er in de toekomst een leuk aanbod voor je komt. Zoals @Ron H (bedankt!) aangeeft zou ik dit ook zeker af en toe in de gaten houden 😊. 

Groetjes,
Amy

Reageer