.

Beantwoord

Kan ik de voordeelbundels van KPN gebruiken in het buitenland?

  • 19 May 2014
  • 3 reacties
  • 539 Bekeken

Simyo is onderdeel van kpn. Kan ik nu ook de voordeelbundels van kpn gebruiken? Simyo beschikt hier helaas niet over. 
icon

Beste antwoord door Dries 20 May 2014, 15:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi douwe93,

Welkom op het forum :)

Volgens mij moet je titel 'kon' naar 'KPN' veranderd worden, klopt dat? Ik heb de titel maar even voor je aangepast ;)

Simyo is inderdaad onderdeel van KPN. Simyo is echter wel een eigen bedrijf met eigen producten en diensten. Als je klant bent bij Simyo kun je niet gebruik maken van de bundels van KPN, Hi of Telfort. Je bent namelijk met Simyo een contract aangegaan en niet met KPN of de andere dochterondernemingen.

Het is bij Simyo niet mogelijk om bundels aan te schaffen waarmee je voordelig kunt bellen in en naar het buitenland. We hebben ook geen internetbundels die je in het buitenland voordelig kunt internetten. Al het verbruik valt direct buiten je bundel. De tarieven kun je op deze pagina nalezen. Het ziet er ook niet naar uit dat dit in de nabije toekomst snel zal veranderen. Als je echt goedkoop uit wilt zijn, kun je in het buitenland een prepaid kaartje kopen van een lokale provider.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Badge
Simyo is onderdeel van kpn. Kan ik nu ook de voordeelbundels van kpn gebruiken? Simyo beschikt hier helaas niet over. 
Vanaf 15 december 2015 is het circus rond voordeelbundels helemaal niet meer nodig 🙂 De roamingtarieven binnen de EU worden dan afgeschaft. Je kunt vanaf die datum dus je (nu nog nationale bundels) gewoon gebruiken in alle EU landen. Top toch? 😃
Badge +6
Hoi Pieterbalk,

Er gaat inderdaad het één en ander veranderen, lijkt mij persoonlijk ook erg handig en ook goed voor het saamhorigheidsgevoel binnen de EU 😉

Reageer