.

Beantwoord

Kan er een belbundel voor 400 minuten gemaakt worden?

  • 30 December 2014
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

Beste Lezers,

Ik heb een bel abonnement van 300 belminuten. Dat is voor mij krap voor een maand. Nu kan ik de volgende stap nemen, dat is gelijk 500 minuten bellen, dit is voor mij weer te veel. Waarom plaatsen jullie niet een tussenstap van 400 belminuten?

Groet,

Reinoudt
icon

Beste antwoord door Ali 31 December 2014, 09:57

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Arnout27,

Welkom op het forum.

Een 400 belminuten bundel zou voor jou een logische stap zijn. Helaas is die bundel niet beschikbaar.

Simyo is een prijsvechter en de bundels zijn zo opgebouwd om te kunnen concurreren met andere lowbudgetproviders. Daardoor moeten we soms keuzes maken en kunnen we niet een brede keuze hebben in bundels.

De Simyo 300 is de meest gekozen bundel. Hopelijk dat de Simyo 500 jou toch uitkomst biedt.
Reputatie 7
Simyo is een prijsvechter en de bundels zijn zo opgebouwd om te kunnen concurreren met andere lowbudgetproviders.......

Wat klinkt dit als Aldi/Lidl. Niet dat daar iets mis mee is, integendeel zelfs, maar toch....:p

Prijsvechter klinkt mij in de oren als een 'dozenschuiver' en doe je Simyo naar mijn mening tekort, want Simyo biedt toch meer, zoals klanttevredenheid en kwaliteit?
Reputatie 3
Badge +7
Prijsvechter is misschien een iets te directe benadering, RicoK;) We houden de prijzen graag laag, dus de positieve kanten van een prijsvechter.

En zoals je zelf al aangeeft, we houden vooral van service en klanttevredenheid:D
Ook ik heb hetzelfde probleem. Is het misschien zo dat simyo hoopt dat je over de belbundel gaat zodat ze kunnen incasseren?
Reputatie 7
Badge +9
Elk bedrijf dat mensen in dienst heeft die elke maand betaald moeten worden zal altijd "incasseren". Met andere woorden: winst maken. Simyo is geen liefdadigheidsinstelling. Ik geloof niet dat Simyo "hoopt dat je over de belbundel gaat" want anders hadden ze er voor gekozen om maar één miezerig klein belbundeltje aan te bieden in plaats van de verschillende bundels die er zijn. In dat geval zullen de meeste klanten snel over dat miezerbundeltje heen gaan, en een hoog buiten-bundel tarief gaan betalen, om vervolgens snel weg te lopen naar een andere provider. Dat is niet in het belang van Simyo. Simyo heeft het liefst dat je als klant een beetje probeert in te schatten welke bundel het beste bij je past. Om praktische redenen zijn er geen 1250 verschillende belbundels (variërend van een bundel van 1 minuut per maand tot 1250 minuten per maand, dit is de grootste bundel die er momenteel is) maar is er gekozen voor vijf bundels (100/200/300/500/1250). Ik denk dat dit een redelijke selectie is, hoewel er altijd iemand zal zijn die het liefste een bundel van 749 min/sms zou willen hebben... 😉 Zoals ze hier zeggen: you can't please everybody!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Josdekker,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je hier toch nog even komt aangeven dat je graag een tussenstap zou willen.

Zoals Scotsman aangeeft, is het zeker niet onze wens dat jullie over de bundel heengaan. Dit is ook de reden dat je jouw verbruik via onze website en onze app kunt bijhouden. Daarnaast bieden wij inderdaad meerdere bundels aan. Helaas kunnen we hierin niet aan ieders wensen voldoen.

Er zullen geheid klanten zijn die liever een bundel van 600, 700 of 800 minuten hebben, maar ook klanten die aan 50 minuten genoeg hebben. Helaas is het niet te doen om voor elke wens een aparte bundel te maken. Natuurlijk geef ik je feedback wel door zodat we er wel naar gaan kijken. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Scotsman, bedankt voor je duidelijke uitleg en mening hierin :D

Groetjes,
Angela

Reageer