Na het activeren van de simkaart kan ik het contract niet bevestigen.
Hoe dit op te lossen?
Beste antwoord door Seren
Bekijk originele reactieNa het activeren van de simkaart kan ik het contract niet bevestigen.
Hoe dit op te lossen?
Beste antwoord door Seren
Bekijk originele reactieHoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bevestigen van je contract niet lukt. Kun je mij misschien van iets meer informatie voorzien wat er dan precies niet lukt? Probeer je het te bevestigen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en krijg je dan bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, zou je deze dan kunnen delen in dit topic? Hopelijk kunnen we dan samen snel een oplossing vinden!
Groetjes,
Seren
Hoi Seren,
Ik heb het via beide geprobeerd en ik krijg bij beide deze foutmelding.
Wel een mailtje ontvangen dat mijn simyo simkaart geactiveerd is.
Gr Harro
Hoi
Bedankt voor het sturen van een screenshot. Vreemd dat het niet lukt op zowel de website als onze app. Ik heb hier gelijk een ticket voor doorgezet naar onze technische afdeling. Ik hoop voor morgen nog een terugkoppeling te mogen ontvangen. Zodra ik meer weet zal ik je via dit topic een update geven. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.