Na het activeren van de simkaart kan ik het contract niet bevestigen.
Hoe dit op te lossen?
Na het activeren van de simkaart kan ik het contract niet bevestigen.
Hoe dit op te lossen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bevestigen van je contract niet lukt. Kun je mij misschien van iets meer informatie voorzien wat er dan precies niet lukt? Probeer je het te bevestigen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en krijg je dan bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, zou je deze dan kunnen delen in dit topic? Hopelijk kunnen we dan samen snel een oplossing vinden!
Groetjes,
Seren
Hoi Seren,
Ik heb het via beide geprobeerd en ik krijg bij beide deze foutmelding.
Wel een mailtje ontvangen dat mijn simyo simkaart geactiveerd is.
Gr Harro
Hoi
Bedankt voor het sturen van een screenshot. Vreemd dat het niet lukt op zowel de website als onze app. Ik heb hier gelijk een ticket voor doorgezet naar onze technische afdeling. Ik hoop voor morgen nog een terugkoppeling te mogen ontvangen. Zodra ik meer weet zal ik je via dit topic een update geven. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Seren
ik heb exact hetzelfde wat was hiervan de oplossing??
Hoi
Bedankt voor je bericht. In dit soort gevallen vragen wij altijd om een privé bericht te sturen zodat wij dit kunnen doorzetten naar onze technische afdeling. Ik zie dat je inmiddels het contract hebt kunnen bevestigen en de simkaart geactiveerd hebt. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.