.

Beantwoord

Is mijn bestelling gelukt?

  • 15 December 2014
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een aanmelding gedaan voor een nieuw abonnement. De afschrijving van 0,01 is gelukt, maar ik heb geen bevestigingsemail gekregen. Is deze aanmelding wel bij jullie aangekomenn? Zo ja, wanneer kan ik het startpakket verwachten? Zo nee, moet ik een nieuwe doen?
icon

Beste antwoord door Ruud 16 December 2014, 11:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ilse van Leeuwen,

Wat leuk om te lezen dat je je hebt aangemeld bij Simyo:) En welkom op het forum.

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Abonnementen', zo houden we het lekker overzichtelijk.

Ik heb je bestelling gevonden, en de bestelling is gelukt. Er zit waarschijnlijk alleen een fout in de extensie van je e-mailadres, er staat @skpnet.nl. Ik stuur je in een privébericht je Simyo nummer en via die weg ook even wat je juiste gegevens zijn. Dan lossen we het zo op;)

Kun je op mijn privébericht reageren?

Reageer