.

Beantwoord

Is mijn abonnement nou wel of niet verlopen ?

  • 20 May 2016
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Badge +2
Ik denk dat de plaatjes genoeg zeggen:

Als ik op mijn PC inlog dan wordt er aangeven dat mijn jaarabonnement nog niet verlopen is maar als ik op mijn telefoon inlog dan wordt aangegeven dat mijn jaarabonnement wel afgelopen is.
Volgens mijn persoonlijke gegevens heeft mijn PC gelijk.
Ik was van plan mijn abonnement te gaan verlengen maar wacht eerst maar eens jullie reactie af.

mvg, Louis Smits
icon

Beste antwoord door Angela 22 May 2016, 12:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

21 juli 2016 en 21-07-2016 is toch hetzelfde, of mis ik iets :?

Edit: de tekst in het blauw... Ja dat is vreemd.

Kijk eens op je Mijn Simyo bij instellingen en abonnement wat daar staat. Daar moet je van uit gaan.
Badge +2
Je moet niet naar de datums kijken maar de tekst in de blauwe vakken
Dat schreef ik ook. Ik schreef ook waar je het ook kan controleren.



Edit: de tekst in het blauw... Ja dat is vreemd.

Kijk eens op je Mijn Simyo bij instellingen en abonnement wat daar staat. Daar moet je van uit gaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louis S

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend over komt. Gelukkig heb ik het verlossende antwoord voor je.

Jouw abonnement loopt op dit moment nog tot 21 juli 2016. Dit betekent dus dat jouw contract nog niet maandelijks opzegbaar is. Het is al wel mogelijk om te verlengen. Dit mag namelijk 2 maanden voor de einddatum van je contract. Je kunt dus kiezen voor de extra voordelige bundels.

Ik ga voor je uitzoeken waarom je de melding krijgt dat je bundels maandelijks opzegbaar zijn. Dit zou namelijk een andere melding moeten zijn. Ik hoop dat mijn antwoord in ieder geval meer duidelijk maakt voor je 🙂

@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge +2
Aanvulling: Zowel de IOS als Android app tonen de verkeerde/foutieve informatie.

mvg, Louis S
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor deze aanvulling Louis S 🙂 Ik zal dit doorgeven aan de app ontwikkelaars zodat zij het verder kunnen onderzoeken. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer