.

Beantwoord

is mijn abbonement ingegaan?

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

ik heb gelezen dat jullie een storing hebben,
vandaag zou mijn nummer overgezet worden.
Mijn oude simkaart werkt niet meer, dus mijn nummer is overgezet
maar ik weet niet of mijn abbonement nu ook werkt, want op mijn simyo zie ik niks van mijn sms tegoed afgaan.

kunt u mij meer vertellen?

Groeten
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 10:19

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste miriamve,

Uit onze gegevens blijkt dat je nummer succesvol is overgezet en dat het abonnement ook is ingegaan. Gesprek die je voert worden helaas niet à la minute bijgewerkt op de persoonlijke pagina omdat gegevens met een kleine vertraging worden verwerkt. Inmiddels is het verbruik bijgewerkt. Op de site staat tevens tot wanneer het verbruik is bijgewerkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer