.

Beantwoord

Is er ook een abonnement met alleen data?

  • 30 May 2017
  • 3 reacties
  • 561 Bekeken

'Ik wil alleen data, omdat het voor een tablet is. Ik wil wel overstappen van prepaid naar abonnement maar dan moet ik er ook bellen bij nemen.'. Is er een abonnement met alleen data.

Groeten Marie
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 May 2017, 20:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Helaas nee. Bij sim only is bellen en sms de basis en data een optionele bundel.
Reputatie 7
Badge +7
Nee, dat is er niet bij Simyo.
En omdat de 06 nummer opraken moeten simkaarten voor een tablet ook een nummer hebben dat begint met 0970.
Geldt trouwens ook voor simkaarten die in een gpstrackers e.d. zitten.

Wie er "strafbaar" is als je dat toch doet weet ik niet.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart/097-nummers
Badge +7
Hoi MarieMary,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je overweegt om over te stappen naar een abonnement. Helaas kun je geen abonnement nemen zonder belbundel. Deze bundel is de basis. Het is dus jammer genoeg niet mogelijk om een abonnement met alleen een internetbundel te nemen.

In jouw geval kun je overwegen of het niet makkelijker is om bij Prepaid te blijven. Bij Prepaid hebben we ook internetbundels. Deze kun je kopen van je beltegoed. Deze bundels zijn 30 dagen geldig. Ook is er de mogelijkheid om deze automatisch te verlengen. Het voordeel hiervan is dat als je niet belt met je simkaart, dit ook niet van je beltegoed af gaat. Meer informatie over onze Prepaid internetbundels, kun je hier vinden.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian en wimj12, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer