.

Beantwoord

is er een App om limiet in te stellen?

  • 4 March 2014
  • 2 reacties
  • 534 Bekeken

Goede Dag,

Ik vroeg me af of er een app is die je abonnement blokkeert als je er overheen gaat. Soort van limit dus. Ik ga meestal over mijn abonnement heen en ben dus op zoek naar zo'n app die het automatisch blokkeert. 

Mvg,
Mikail
icon

Beste antwoord door Groentjuh 4 March 2014, 15:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij recente android toestellen kun je bij "Instelling > Draadloos en Netwerken > Datagebruik" een limiet op je mobiel instellen. Als je daar een aantal MB onder je bundel gaat zitten dan zit je vrij veilig. Als je dan ook nog de optie "internet op de mobiel" uitzet zodra je toestel je waarschuwt dat je die limiet heb gehaald, dan zit je helemaal veilig.

Het zou echter makkelijker zijn als je vertelt welk toestel je hebt, zodat je advies voor jouw toestel gegevens kan worden.

Simyo zelf biedt geen (bel/SMS/MB)plafond aan, dus het zal een applicatie op je mobiel zijn, die de blokkade uit moet voeren. Dat is vaak niet helemaal waterdicht...
Badge +8
Goede Dag,

Ik vroeg me af of er een app is die je abonnement blokkeert als je er overheen gaat. Soort van limit dus. Ik ga meestal over mijn abonnement heen en ben dus op zoek naar zo'n app die het automatisch blokkeert. 

Mvg,
Mikail


Hoi MikailAksoy,

Welkom op het forum :)
Bij Simyo kunnen we inderdaad geen limiet instellen. goed dus dat je zelf naar een oplossing zoekt. Groentjuh komt al met een mooie mogelijkheid eventueel voor je internetbundel. Voor bellen weet ik niet of zoiets al is ontwikkeld, maar er is zoveel op de markt, wie weet komen mensen hier nog met goede tips. Als je aangeeft wat voor toestel je gebruikt, krijg je misschien specifiekere tips.
Ik wil ook net al Groentjuh aangeven dat zoiets natuurlijk niet altijd waterdicht is. Maar zo heb je tenminste het idee dat je het een beetje in de hand hebt. :)

Groetjes, Charlene

Reageer