.

Beantwoord

Is een gezinsbundel mogelijk?

  • 19 July 2014
  • 2 reacties
  • 814 Bekeken

Hallo,

Ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag al ken, maar het wellicht goed dat Simyo hierover nadenkt:

Wij, gezin, 4 personen, hebben allen een Simyo abonnement. Wat ik graag zou zien is dat wij tesamen putten uit 1 tegoed: zoveel minuten en zoveel MB.
De ene belt wat meer, de andere Internet wat meer.
Ik, de vader van het gezin, bel wat meer, maar ik 'ver-internet' nooit meer dan 100 MB, terwijl 'de kids' tegen hun max aanvechten.
Dus het zou makkelijk zijn om een gezamelijk; een gezinstegoed te hebben.

Mijn vraag: bestaat dit ? Kan dit ?
Misschien een tip voor nieuwe producten  :-)
icon

Beste antwoord door Ernst 21 July 2014, 12:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nieuw is de constructie niet, maar deze constructie zie je vaak in de zakelijke markt: 1 grote bundel voor alle medewerkers.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lucien, welkom op het forum van Simyo!

Zoals Groentjuh al aangeeft bestaan dit soort constructies al wel voor de zakelijke markt. Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem waar jij en je gezin tegenaan lopen niet per se op te lossen is met zo een 'gezinsbundel'.

Je kúnt natuurlijk elk abonnement aanpassen naar de 'eisen' van de gebruiker.
Jij internet niet zoveel; dan verklein je je databundel naar 200 MB in plaats van de 500 MB die je nu hebt.
Je kids internetten veel? Dan vergroot je hun bundel juist van 500 MB naar 1000 MB.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor het bellen. Een gezinslid dat veel belt krijgt een grotere belbundel, een kind dat enkel en alleen Whatsappt of Skypet in plaats van belt krijgt een kleinere belbundel.

Lijkt je dit een goede oplossing?

Reageer