.

Beantwoord

Internetbundel voor mijn iPad, welke internetbundel zal ik kiezen?

  • 15 March 2015
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Welke bundel kan ik het best nemen voor het gebruik ban mobiel internet op mn ipad air 2
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 15 March 2015, 12:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stefke,

Welkom op het Simyo Forum.

Indien je je Ipad wilt gebruiken via het netwerk van Simyo kan ik je het volgende aanbevelen.
Je hebt zelf al een SmartPhone met sim only van Simyo?
Dan kun je het beste een hele grote bundel nemen. Dit dus rond de 4000 mb. Deze bundel kost op het moment 25 euro per maand bij een jaar contract en 26 euro bij een maandelijks opzegbaar contract.

Je kan van je SmartPhone een hotspot maken? Wist je dat?
Ik moet je wel waarschuwen dat indien je het via je abonnement bij Simyo gaat gebruiken je verbruik in de gaten houd. Waarom? Het kan zijn dat je door het gebruik van je Ipad op het abonnnement van Simyo buiten de bundel gaat en internet gaat gebruiken tegen het buitenbundel tarief.

Heb ik je zo goed kunnen helpen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi stefke,

Ook ik wil je graag welkom heten op het Simyo forum 😮

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Slim dat je van tevoren informeert. Het is niet iets wat wij aanraden en ondersteunen. Als je je Simyo simkaart toch wilt gebruiken in je iPad, dan is een grote internetbundel zoals maikel.twinnie aangeeft verstandig 😮 Je verbruikt vaak meer Mb’s met een iPad dan met een smartphone.

Stel dat je internetbundel te klein of te hoog is, dan kun je deze altijd nog aanpassen op Mijn Simyo 😉 Je kunt dit doen onder het tabblad Overzicht > Mijn abonnement aanpassen.

Heb je hierover nog vragen?

@maikel.twinnie; dankjewel voor je reactie 🙂

Reageer