.

Beantwoord

Internetabonnement jaarcontract

  • 1 May 2013
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Badge
Ik heb mijn internetbundel per 1 mei laten voor een jaar vast laten zetten, mijn bel/sms abonnement niet. Nu krijg ik van simyo een mail dat mijn internetabonnement beeindigd is per 30 april. Dit was duidelijk niet de bedoeling en ik hoop niet dat ik nu daadwerkelijk zonder bundel zit (volgens de Mijn Simyo pagina heb ik de bundel nog wel aanstaan).
Ik zou nu moeten hebben:
geregeld bel/sms maandelijks opzegbaar
internet 500mb jaar vast

Kunt u dit aub even voor mij nakijken?
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 15:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Ik heb mijn internetbundel per 1 mei laten voor een jaar vast laten zetten, mijn bel/sms abonnement niet. Nu krijg ik van simyo een mail dat mijn internetabonnement beeindigd is per 30 april. Dit was duidelijk niet de bedoeling en ik hoop niet dat ik nu daadwerkelijk zonder bundel zit (volgens de Mijn Simyo pagina heb ik de bundel nog wel aanstaan).
Ik zou nu moeten hebben:
geregeld bel/sms maandelijks opzegbaar
internet 500mb jaar vast

Kunt u dit aub even voor mij nakijken?


Hoi Arjannijland,

De internetbundel die je voorheen had Internetbundel Regelmatig is per 30 april komen te vervallen. Sinds 1 mei heb je een internetbundel 500 MB voor 1 jaar.
Badge
Hoi Natascha,

Zo lijkt het nu inderdaad wel, maar in Mijn Simyo zie ik dat ik vanaf juni 6,99 euro per maand ga betalen en dat is volgens mij alleen voor belminuten. Of was er toevallig een actie met eerste maand gratis internetbundel o.i.d als je een jaarcontract afsloot? 

grt
Badge +6
Hoi Arjannijland,

Ik heb de technische afdeling je persoonlijke pagina laten aanpassen. Kan je kijken of het je nu wat anders ziet staan.
Badge
Hoi Arjannijland,

Ik heb de technische afdeling je persoonlijke pagina laten aanpassen. Kan je kijken of het je nu wat anders ziet staan.


Ik kan momenteel helemaal niet op m'n persoonlijke pagina komen 🙂, krijg het login scherm wel maar vervolgens kan hij geen pagina laden.
Badge +6
Ik kan momenteel helemaal niet op m'n persoonlijke pagina komen 🙂, krijg het login scherm wel maar vervolgens kan hij geen pagina laden.

Hoi Arjannijland,

Gister waren er problemen met de 'Mijn Simyo' omgeving. Dat is nu opgelost.
Badge
Hoi, het was inderdaad gisteren bijgewerkt. Dank voor de hulp, volgens mij klopt het nu.

gr
Badge +6
Hoi, het was inderdaad gisteren bijgewerkt. Dank voor de hulp, volgens mij klopt het nu.

gr


Hoi Arjannijland,

Fijn te horen dat je nu de juiste informatie op je persoonlijke pagina ziet. Graag gedaan.

Reageer